Felhasználási feltételek

Hibajegyek / Kérdésjegyek

1, Az oldalon kérdéseket feltenni, hibajegyeket leadni csak regisztrált felhasználóknak lehetséges.

2, A regisztráció feltétele, hogy a felhasználó megvásároljon egy szolgáltatást.

3, Az általunk elkészített weboldalak tulajdonosai 1 éven át használhatják az oldalt a Plusz szolgáltatással, utána pedig lehetőségük van előfizetni bármelyik csomagra. 

4, Kérjük, hogy minden esetben adjanak le kérdésjegyet / hibajegyet az oldalon, akkor is, ha egyébként szükséges a személyes egyeztetés, vagy akár telefonon előzetesen már meg is történt.

Csomagajánlatok

1, Start – Éves fenntartási csomag, ami egy évenkénti átnézést, biztonsági mentést és szükség esetén a helyreállítást tartalmazza.

2, Basic – Éves, karbantartást is tartalmazó csomag

3, Plus – Havi fenntartási és biztonsági felügyeletet tartalmazó csomag

4, Pro – Havi biztonsági felügyeletet és karbantartást is tartalmazó csomag.

A csomagajánlatokat fizethetjük havonta, vagy évente egy összegben, utóbbi esetben kedvezményesen.

Ha a benyújtott hibajegy olyan karbantartást igényel, ami nincs benne a megvásárolt csomagban, a munka óradíja 5000Ft megkezdett óránként.

Határidők

1, Az oldalak helyreállítása a Start csomag esetén: 2 munkanapon belül

2, Az oldalak helyreállítása Basic, Plus és Pro csomagok esetén 24 óra

3, Karbantartási feladatok, módosítások: 5 munkanapon belül

4, A csomagajánlatokon kívüli, óradíjas munkák határideje: megegyezés szerint

5, A feltett technikai, vagy marketinggel kapcsolatos kérdések határideje: 5 munkanap

6, Szolgáltatással kapcsolatos kérdések, észrevételek megválaszolásának határideje: 2 munkanapon belül